About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


piątek, 3 października 2014

Zielone hybrydy na naturalnej płytce.



Zielono MI i ii i i i iiiiiiiii :]



Lubicie neonowe pazurki ? Ach – Ja bardzo!
Co prawda, w obecnej chwili nie są one zachwycająco piękne i długie :]
Oj tak stało się nieszczęście…


To co powiecie na tę piękną zieleń od LALILL ?
Ja się zakochałam!!!
A czy małe nie może być „piękne?” – W sumie to stęskniłam się za pazurkami tak krótkimi :] Jest mi ciężko się przyzwyczaić ale tydzień z hakiem – i już będą takie jak zawsze. :]
Jak Wam się podoba taka zieleń?
Hybryda na naturalnej płytce paznokci – wytrzymała, piękna – idealna na lato ! ( Ale dla mnie nie tylko na lato! )



Lakier pochodzi o LALILL – już nie jeden raz Wam o nich pisałam :]
Próbowałyście już lakierów żelowych od LALILL ?
Ja tak – i kocham JE!

20 komentarzy:

  1. śliczny kolorek ile czasu się trzyma ?

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna zieleń zdecydowanie tylko an lato :) super wygląda z tymi kryształkami

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki kolorek to bym uwielbiala, ale wlasnie w lato : p

    OdpowiedzUsuń
  4. też uzywam hybryd la lill ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolorek:))Właśnie od razu Renia zauważyła,dlaczego Zebra ma takie króciutkie pazurki?ale masz rację małe jest piękne:D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale odcień bombowy :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hybrydek jeszcze nie próbowałam , więc jestem w tym temacie zielona jak Twoje paznokcie ;) Kolorek piękny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kompletnie nie mój kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki piekny soczysty i trawiasty kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki soczysty limonkowy kolor ;) sama bym z miłą chęcią takiego się dorobiła na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Energetyczny kolor. Piękny efekt !

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mój kolorek ale na Twoich pazurkach wygląda genialnie :]

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...