About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


środa, 12 listopada 2014

Antybakteryjny krem do rąk – OSMOZACARE


Nie każdy stosuje antybakteryjne kremy do rąk, wiem bo moi znajomi często śmieją się ze mnie,  że czegoś takiego używam. 

Garść słów od PRODUCENTA
Innowacyjny Antybakteryjny Krem do rąk OsmozaCare

Naturalnie skuteczny aż przez 2 godziny!

Antybakteryjny Krem do rąk OsmozaCare to pierwszy krem do rąk, który nie tylko nawilża, odżywia, ale też chroni skórę dłoni przed drobnoustrojami przez 2 godziny, gdyż zaraz po nałożeniu tworzy na dłoniach niewidoczny film, chroniący dłonie – tzw. efekt „niewidzialnych rękawiczek”. Eliminuje 99,9% bakterii* m.in. dzięki chlorheksydynie, a nawilża dzięki glicerynie. Buteleczka z pompką umożliwia aplikację takiej ilości produktu (doza 3 ml), która jest potrzebna do uzyskania pełnej ochrony. Łatwo rozprowadza się na dłoniach i natychmiastowo wchłania. Ma przyjemny, delikatny zapach, nawilża i pielęgnuje skórę dłoni. Produkt nie zawiera parabenów ani fenoksyetanolu, więc jest bezpieczny nawet dla bardzo wrażliwych skór. Produkt idealny dla mam, gdyż sprawia, że dłonie są gładkie, a jednocześnie zdezynfekowane, zanim dotkną delikatnej skóry dziecka – np. podczas karmienia czy zmieniania pieluszek), zwłaszcza w sytuacji braku dostępu do bieżącej wody i mydła, w podróży itp.

Krem jest idealną kontynuacją pielęgnacji antybakteryjnej po użyciu Antybakteryjnego Żelu do Rąk lub Antybakteryjnej Pianki Musującej. Testowany dermatologicznie.

*Skuteczność działania Antybakteryjnego Kremu do rąk OsmozaCare zbadano zgodnie z normą: EN 1500.

Dzieci w wieku powyżej 3. roku życia mogą stosować produkt wyłącznie pod nadzorem osób dorosłych.

Składniki (INCI): Chlorhexidine digluconate CAS 18472-51-0: 1% (m/m), Glycerin CAS 56-81-5, Triethanolamine CAS 102-71-6, Ethylhexyl Stearate CAS 22047-49-0, Xanthan gum CAS 11138-66-2, Paraffinum liquidum CAS 8012-95-1, Glyceryl Stearate SE CAS 11099-07-3, Glyceryl Stearate (PEG 100 Stearate) CAS 31566-31-1 & CAS 9004-99-3, Tristearin CAS 555-43-1, Cetyl alcohol CAS 36653-82-4, Methylchloroisothiazolinone CAS 26172-55-4, Methylisothiazolinone CAS 2682-20-4, Flavor –Water.

Cena sugerowana (jeśli sprzedawany poza kosmetyczką PIĘKNE DŁONIE): 25 zł / 100 ml

Uzupełnienie gamy: Antybakteryjna Pianka Musująca, Antybakteryjny Żel do rąk, Antybakteryjne Chusteczki do rąk i powierzchni.
______________

Moja opinia:
Większość kobiet używa kremów do rąk, aby je nawilżyć lub aby wyglądały piękniej. Dlaczego nie możemy połączyć tego wszystkiego w jeden krem, który dodatkowo działa antybakteryjnie?
Krem znajduje się w  eleganckiej butelce, z delikatna grafiką która nie ukrywam – mnie pociąga. Konsystencja jest jak najlepszej jakości śmietanka. Obłędnie delikatna, cudownie pachnąca idealna.
Po rozprowadzaniu kremu na dłoniach, skóra staje się delikatna, tak  jak skóra dziecka. Dużą zaletą tego kremu jest jego szybki czas wchłaniania. Raz dwa trzy i już mogę wykonywać wszystkie czynności w domu :]

Nie dość, że moje dłonie są idealnie pachnące, i odczuwają świetny efekt nawilżenia to jeszcze ta świadomość… Świadomość, iż w chwili wsmarowania kremu pozbyłam 99% życia populacji bakteryjnej na rękach :]
Wszyscy w domu go używamy, moje zwykłe kremy do rąk odstawiłam. Mój syn bardzo często go używa. Chyba mogę stwierdzić, że w ogóle nie ma bakterii na rączkach, ponieważ PRODUCENT zapewnia „skuteczny aż przez 2 godziny!”. A mój synuś się z tym kremem nie rozstaje. 


Dodatkowo jest wydajny. Wystarczy odrobinka aby ładnie pokryć dłonie wystarczająca warstwą kremu.
Cóż więcej napisać mam?
Może tak….


ELEGANCKI-ŚWIETNIE PACHNĄCY-ANTYBAKTERYJNY-BŁYSKAWICZNIE SIĘ WCHŁANIA – TO JEST WŁAŚNIE KREM ANTYBAKTERYJNY OD OSMOZACARE.
POLECAM – po co stosować wiele produktów do dłoni, skoro można jeden który załatwi wszystko? :]
 
http://osmozacare.com/


11 komentarzy:

  1. Super blog :) – ja testuję Ramę z Talk Marketing i jestem ją zachwycona :D – zapraszam do siebie choć blogi moje nie mają nic wspólnego z aktualną kampanią :D (idefix-sznaucerek.blog.onet.pl i szostaklepka.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używamy na co dzień,ale podczas podróży czy letnich wojaży właśnie takie są preparaty są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe połączenie :) fajny pomysł głównie dla dzieci, ale przecież i dla nas zabieganych kobitek :) na bank kupię jak będę się wybierać w podróż

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Zeberkoooo! :D:* Pamiętasz mnie jeszcze? :D Trochę mnie tu nie było i ominęło mnóstwo postów (oczywiście nadrobię braki;p) Wszystkich tak zaniedbałam z braku czasu.. ;p Tyle ciekawych produktów ominęłam, szok.. :D Takich kremów nigdy nie używałam, moim proiorytetem w kremach do rąk jest jedynie ładny zapach ;p Hihih. Buziaki i zapraszam do mnie;***

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko używam tego typu produktów, ale w podróży są bardzo przydatne. ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Antybakteryjny krem do rąk? Muszę wypróbować. ;)

    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowe! Ja często sięgam po żele dezynfekujące, a tu mamy dwa w jednym - odkażanie i nawilżanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. z chęcią bym spróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie używam takiego kremu, ale nie powiem - mam na niego ochotę :) tym bardziej, ze ostatnimi czasy mam jakąś obsesje na punkcie higieny rąk ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Idę wypróbować czuje się zachęcona ! i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...