About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


poniedziałek, 10 listopada 2014

Baikal Herbals – balsam wzmacniający – bubel

Nie spodziewałam się takich emocji podczas stosowania tego balsamu.




Balsam wyglądał na ciekawy, i skusiłam się na niego bo stwierdziłam że fajnie będzie coś nowego przetestować, a może się sprawdzi? Może będzie świetny? Może to ten najlepszy dla moich włosów?
Kurcze, pomyliłam się jak nie wiem co.
Dziś słów kilka o bubelku, który mnie zaskoczył, bo nie spodziewałam się że aż tak bardzo będę na  nie.


Zewnętrzny wygląd jest bardzo fajny, jak sami widzicie. Zwykła buteleczka, zwyczajne otwieranie. Taki prosty i fajny.
Ale przejdźmy do szczegółów.
+ Fantastyczny zapach

- Bardzo plącze włosy
- Włosy stają się ciężkie
- Pozbawia blasku
- Wysusza !!!
- Nie zapobiega wypadaniu – wzmaga je!

Dla mnie bubel, może dla innych będzie dobry ale ja nie napiszę o nim nic dobrego. Jestem nim zniesmaczona i to bardzo.  U mnie wszystkie obietnice PRODUCENTA okazały się na odwrót. Zamiast zapobiegania wypadania włosów – wzmagał wypadanie i włosy wyciągałam garściami. Dobrze, że ich trochę na tej swojej główce mam, bo bym się bała, że zostanę łysa.




Dlatego też, nie polecam tego balsamu.
Zakupiłam go w sklepie NATURICA.PL
Do kupienia TUTAJ /13.50zł
Cena nie jest wysoka, zatem płakać nie będę :]

14 komentarzy:

  1. kurcze, moje włosy i tak są suche
    a tu jeszcze wysuszajacy balsam
    ehh, szkoda że taki bubelek

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuje niemilej przygody z tym balsamem,ja będę go w takim razie unikać:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam i na pewno nie kupię!

    OdpowiedzUsuń
  4. Eh smutne a mialam go kupic ;-/ juz wiem ze lepiej nie ;-/

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę nazwę zapamiętać, żeby nie trafić czasami na to cudo :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za recenzję :) będę omijać .

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że napisałaś o nim :) ja mam 3 włosy na krzyż i gdybym kupiła i mi wypadały garściami to bym płakała mocno ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I have never heard of this brand before. I do not think it is available here.

    Tracy @ Sunny Days and Starry Nights

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam go, ale dobrze wiedzieć że to bubel :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam tego produktu. Ba! Nigdy nie miałam kosmetyków owej marki ;)

    Jednak skoro wzmaga wypadanie włosów to będę trzymać się od niego z daleka!

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam jeszcze żadnego produktu tej firmy, ale już parę razy czytałam o nich na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda, że u Ciebie się nie sprawdził, bo ja całkiem dobre opinie o nim czytam : c

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...