About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


poniedziałek, 8 czerwca 2015

AA HYDRO ALGI różowe Krem nawilżająco-korygujący cera sucha/normalna

Czy poczułyście kiedyś zapach Anioła?
To On właśnie na recenzję Was woła!
____________________________________________
Krem zupełnie nie dla mojej cery. Moja cera nie jest sucha, jest tłusta i ciężko mi znaleźć odpowiedni do jej pielęgnacji krem.
I tu SZOK!

Zaryzykowałam i nie żałuję!
Kiedy go otworzyłam, rozmarzyłam się. Konsystencja kremu niczym delikatna śmietanka, a zapach? Ach o nim mogłabym długo. Po prostu wonderfull!

Świetnie rozprowadza się po twarzy, pięknie się wchłania nie pozostawia uczucia lepkiego filmu. Jedyne uczucie jakie towarzyszy mi po nałożeniu kremu, to świeżość. Brak jakiegokolwiek ściągania skóry. Nie uczula, nie podrażnia, nie zapycha, fantastycznie odświeża! Pozostawia skórę delikatną jak jedwab. A przy tym cudownie pachnącą. Ktoś kto nie zna tego kremu, nie będzie w stanie wyobrazić sobie tego cudownego zapachu.


Krem jest bardzo wydajny, wystarczy nałożyć na twarz cienką warstwę i rozprowadzić.
Idealnie koryguje drobne niedoskonałości cery. W moim obecnym stanie  mam z tym problem. I w związku z tym polecam go szczególnie osobom, które chcą skorygować niedoskonałości. Ale i nie tylko takim :]

Idealnie koryguje drobne niedoskonałości cery. W moim obecnym stanie  mam z tym problem. I w związku z tym polecam go szczególnie osobom, które chcą skorygować niedoskonałości. Ale i nie tylko takim :]

Jest świetny w każdym calu, i polecam go wszystkim. Cena jest bardzo dobra, dlatego jeśli jesteście ciekawe jak spisze się u was – polecam go zakupić i wypróbować. A gustowne opakowanie upiększy waszą łazienkową półeczkę :]

Ach jeszcze jedno!

Mam uwagę do producenta, otóż nie mogę się zgodzić z tym, że krem przeznaczony jest do cery suchej i normalnej. Ponieważ ja mam cerę tłustą i krem zdziałał cuda na mojej buzi :]

Cena: 19zł / 50ml
-TUTAJ

http://sklep.kosmetykiaa.pl/


___________

Składniki/Ingredients: Aqua, Isohexadecane, Isodecyl Neopentanoate, Pentylene Glycol, Dicaprylyl Carbonate, Glycerin, Hydrogenated Polydecene, Betaine, Glyceryl Stearate Citrate, Cetearyl Alcohol, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Octocrylene, Glyceryl Stearate, Dibutyl Adipate, Propylene Glycol, Jania Rubens Extract, Tocopherol, Sodium Lactate, Hydrogenated Palm Oil, Glyceryl Behenate, Citric Acid, Borago Officinalis Seed Oil, Fructose, Caesalpinia Spinosa Gum, Myristyl Myristate, Urea, Maltose, Sodium Chloride, Allantoin, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Sodium Hydroxide, Sodium PCA, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Trehalose, Sodium Hyaluronate, Glucose, Squalane, Cholesterol, Ceramide NP, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Ethylhexylglycerin, Mica, , Parfum, CI 75470, CI 77891.




21 komentarzy:

  1. Skoro krem do cery suchej sprawdził się na Twojej tłustej cerze to ciekawa jestem czy nadawałby się do mojej suchej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ha, to coś dla mnie, mam właśnie suchą skórę i takie kremy i nawilżającce i lekko korygujące wygląd skóry bardzo sobie cenie :
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę musiała go wypróbować jak zdenkuję zapasy ;) Miałam wersję niebieską, ale oddałam mamie w prezencie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Firma AA to zdecydowanie jedna z moich ulubionych firm kosmetycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam cerę mieszaną w kierunku tłustej, ale jak u ciebie się sprawdził to chętnie sprawdzę czy u mnie też zadziała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam mieszną cerę,ale jeśli ma lekką konystencję pewnie bym się z nim polubiła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze niczego tej firmy, pokuszę sie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no, no, no ciekawy ten kremik :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba byśmy sie z nim bardzo polubili! fajny ten krem

    OdpowiedzUsuń
  10. Produkt widać ze fajny a i cena bardzo przystępna

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze wiedzieć ze dobrze sprawdza się przy tłustej cerze może go polecę mojej siostrzenicy :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten krem ale w wersji nawilżająco - matująco i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kreatywna Zeberka!! :D
    Czasem sięgam po AA, dobrze wspominam kilka kosmetyków tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego kremiku :))
    Zapraszam Cię na spis bajkowych hitów :)))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Za lekką konsystencję polubiłabym go :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie, że ci się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  17. No proszę, skoro warto go wypróbować, to chętnie to zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też mam tłustą, strasznie mnie ciekawi jak spisałby się u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie dawno poznałam produkty tej marki, zwłaszcza baza pod makijaż przypadła mi do gustu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam cerę suchą i spowodował u mnie czerwone szorstkie, swędzące, place na twarzy - jakby liszaj

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...