About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


czwartek, 24 listopada 2016

Renovital V-lash Revitaliser, odżywka do rzęs.



Hypoalergiczna odżywka – czyli coś również dla alergików!

V-Lash Renovital powstał z myślą o kobietach, które mają problem z krótkimi, przerzedzonymi i łamliwymi rzęsami. Odżywka zawiera BIMATOPROST, składnik aktywny stymulujący wzrost rzęs, odrastanie nowych i dodatkowo hamuje ich wypadanie. Wyselekcjonowane składniki odżywiają rzęsy, wydłużają je i zagęszczają. Dodatkowo preparat zawiera ekstrakt ze świetlika, który działa ściągająco, kojąco oraz nawilża skórę.






Nie pierwszy raz stosowałam odżywkę do rzęs. Dlatego wiem co jest ważne podczas kuracji, i czy efekty są zadowalające czy też nie.
Wiadomo, każda z nas inaczej odbierze jakość – ale jedno jest pewne…

Regularne stosowanie i duża cierpliwość popłaca, uwierzcie popłaca. Macie ochotę cieszyć się zdrowymi i długimi rzęsami? Już dziś wypróbujcie tę niezwykłą odżywkę, która sprawi, że doznacie efektu WOW!

Kochane, pomimo niewielkiej buteleczki bo zawiera ona aż 3ml płynu – jest wystarczająca na okres kuracji :] Najwspanialsze jest to, że odżywka nie podrażnia, nie uczula i nie wpływa negatywnie na nasze oczka. Nanosimy ją bezpośrednio po demakijażu, najlepsza pora to noc, aby składniki mogły swobodnie działać.



Już po tygodniu zauważyłam, że moje rzęsy przestały wypadać, ale to nie wszystko. Bardzo szybko w miejsce utraconych włosków wyrastały nowe! Stymuluje odrastanie w błyskawicznym tempie!
Produkt można aplikować na górną i dolną nasadę rzęs. Cieszy mnie to, bo wówczas włoski jednakowo odrastają. A odżywka wzmacnia nie tylko górną linię, ale również dolną. A przecież „duże oko” charakteryzuje się nie tylko górną linią włosków, bo ta dolna znacznie powiększa oczka.



Dlatego, jeżeli macie krótkie i rzadkie rzęsy – polecam. A dla tych, które w szczególny sposób dbają o piękno swoich rzęs będzie jak miód na złamane serce. Ona naprawdę działa!
Serdecznie dziękuję firmie V.LABORATORIES za rzetelną i bardzo miłą współpracę.


Cena jaką znalazłam w sieci to około 35/6zł.

15 komentarzy:

  1. ja mam silne rzęsy,ale moja mama i siostra używają różnych odżywek, pokażę im tę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że nie pokazałaś efektów na rzęsach :) przed i po ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa jak sprawdzi się na dłuższą metę.Może dodasz zdjęcia przed i po?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe czy podziała na mnie, ale uważam że wart wypróbowania, przekonujesz mnie do zakupu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu kupić sobie coś na rzęsy ! Dzięki za receznję, sięgne po renovital bo cene ma ładną hihih :) Dziękuję za odwiedzinki i oczywiście obserwuję Twój blog :* w odpowiedzi na Twój komentarz, tatuaże prawdziwe i tak nacierpiałam się oj nacierpiałam hihihi :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze wiedzieć, choć ja zadowolona jestem z tego co mam.

    OdpowiedzUsuń
  7. tej odżywki jeszcze nie znam, ba nawet o firmie nie słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba mi niepotrzebna, ale zapamiętam na przyszłość:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tej firmy nie miała, ale mam z kilku innych- rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy, byc może się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  11. wydaje się interesująca :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Do tej pory nie zdecydowałam się na wypróbowanie tego typu odżywek do rzęs, ale widzę, że coraz więcej marek ma je w swojej ofercie, może w końcu się zdecyduję na którąś, zwłaszcza, że moje rzęsy do najbujniejszych nie należą.

    OdpowiedzUsuń
  13. A mogłabyś wkleić składniki inci tej odżywki?

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...