About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


środa, 21 grudnia 2016

Prostujecie włosy? Mam coś ekstra dla WAS! Od V.LABORATORIES !



Nie lubię prostych włosów, chociaż czasami muszę je wyprostować, aby je jakoś upić inaczej, lub po prostu zmienić swój wygląd. Wszystko zależy od tego, co chcę uzyskać danego dnia.

 
Nie prostuję włosów często…Jednakże, kiedy otrzymałam do wypróbowania DESTINY hair care od V.LABORATORIES  musiałam wypróbować :]






Jak widzicie dozowanie za pomocą pompki ułatwia zadanie. Pompka działa sprawnie, nie zacina się – a odpowiednia ilość kremu wychodzi sprawnie :]






Konsystencja gęsta, treściwa. Ale to jest właśnie świetne, ponieważ wystarczy odrobinka aby nałożyć na włosy i rozpocząć prostowanie.
Nie obciąża włosów, a zapach kremu jest tak cudowny i rozkoszny, że nie ma szans abym opisała go tak prawdziwie w słowach – jak naprawdę pachnie.





Wspaniały krem, jeżeli ktoś codziennie ma potrzebę prostowania włosów – jest po prostu bezkonkurencyjny.
Informacja na produkcie brzmi: „Przeznaczony do stosowania w salonach fryzjerskich”. No ale przecież wiele z nas, choć nie jest z wykształcenia fryzjerkami potrafi odpowiednio zadbać o swoje włosy prawda?





Moje włosy po użyciu tego kremu są ekstremalnie wygładzone, pięknie pachnące, i wyglądają na zdrowe.
UWAŻAJCIE aby nie nałożyć tego kremu zbyt dużo, wszystko z rozwagą :] Bo jeżeli przesadzicie z ilością, efekt obciążenia może się pojawić. A po co? Skoro wystarczy odrobinę kremu rozprowadzić na włosach aby uzyskać wspaniały efekt?

Lubisz proste i wygładzone włosy? Nie lubisz kiedy coś odstaje w inną stronę? Wypróbuj ten krem!
V.LABORATORIES  dziękuję! 😊

13 komentarzy:

  1. Działanie tego kremu super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny produkt do moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja często lubię efekt prostych włosów A jeszcze jak bez obciążenia to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wypróbuję, bo zapuszczam włosy i je prostuję bardzo często. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super alternatywa dla prostownicy.

    OdpowiedzUsuń
  6. czyli o ile z umiarem stosowany to jest fajny produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  7. o, chętnie wypróbowałabym na swoich wlosach

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja włosy prostuję sporadycznie, ale specjalnie nic nie używam do prostowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja to mam proste włosy jak drut, więc nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To nie dla mnie, bo ja mam proste włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam proste włosy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego produktu, choć marka obca mi nie jest. A ponieważ zdarza mi się prostować włosy, to może kiedyś go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...