About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


niedziela, 2 lipca 2017

NIVEA Sprawi, że powiesz mu 3x tak!



NIVEA CARE lekki krem przeciwzmarszczkowy, przekonaj się sama!

Czy Zebra powie 3 razy tak? O tym przekonacie się czytając 
recenzję.


Wiadomo …
Oj nie inaczej zacznę :]
Nivea – kto nie słyszał o tej firmie? Kto nie zna tej marki? Chyba nie ma takiej osoby na naszej planecie :]
Krem przypadł mi do gustu od pierwszego momentu. Dlatego też chętnie zabrałam się za testowanie i dziś mogę Wam napisać te kilka słów. 


Przyznam się, że mogłabym pisać i pisać o tym kremie – ale kto to będzie czytał? ;)
Lekki krem przeciwzmarszczkowy Nivea – to nie tylko cudowny zapach taki który z zamkniętymi oczami rozpozna każdy z nas. Tak charakterystyczny dla tej marki – taki cudowny!
Dobra przejdźmy do najważniejszego :]
1x TAK!
- Bo krem wspaniale pachnie i cudownie nawilża skórę.
2X TAK!
- Nadaje się pod makijaż, nie roluje, wspaniale się rozprowadza – a skóra po nim nie błyszczy.
3x TAK!
- Wspaniała konsystencja pozwalająca się rozprowadzić na skórze jak promień słońca :]


Nie wiem czy działa na zmarszczki bo chyba ich jeszcze nie mam ;] A jeśli mam to nadal są jakie były. Ale nie wymagajmy, że krem od razu zdziała cuda – a prawdę mówiąc nie wierzę, że produkt kosmetyczny całkowicie zlikwiduje nam zmarszczki :]
Posiada filtr UV – dla tych którzy go potrzebują to pewnie zaleta – tylko nie znalazłam informacji jakiej wysokości jest to filtr :] Jeśli wiecie, napiszcie :]


Jeśli chodzi o wchłanianie – jest błyskawiczne. Za co chwała, bo jak sami wiecie poranne wczesne pobudki i szybkie tempo zbierania się do pracy nie pozwalają na długie chwile oczekiwania w łazience. Bardzo go polubiłam i mam nadzieję, że wszyscy którzy mieli przyjemność go testować postawią mu ocenę 6 !
Krem nie zapycha, nie uczula, nie podrażnia – dlatego jeśli go jeszcze nie miałaś okazji używać to…
Biegusiem do sklepu i po prostu wypróbuj! Będziesz zadowolona :]


Dziękuję za uwagę :]
Nivea Zebra love You :*

18 komentarzy:

  1. Nie mialam tego kremu. Ale skoro jest tak dobry- a przede wszytkim nie roluje sie pod makijazem- to chetnie go przetestuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie miałam nic z Nivea ;) Ciekawe jakby spisywał się u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam markę Nivea, a ten krem na pewno dołaczy do mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba warto w końcu spróbowac hihiih :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypuszczam że go wypróbuję tym bardziej że dużo osób jest z niego zadowolonych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nivea darze zaufaniem, brałabymw ciemno

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak cudownie nawilża to aż musze spróbować, bo moja skóra twarzy jest bardzo przesuszona :)
    + Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj do mnie dotarł dopiero, ale na testy to innym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ten krem, ale w wersji podstawowej i bardzo go lubiłam za jego lekkość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od czasu do czasu zdradzam krem Nivea, ale zawsze do niego wracam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam podstawową wersję tego kremu. Był bez zachwytów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też jestem zadowolona ale nie na tyle by porzucić inne kremy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nivea to w ogóle ma fajne kosmetyki i dla dorosłych i dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mąż lubi lekką wersję z tej serii. Mnie jakoś nie po drodze z Nivea.

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...