About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


sobota, 17 marca 2018

NIVEA – KREM DO RĄK O ZAPACHU KWIATU WIŚNI



Przenika w ułamku sekundy w głąb Twojej skóry i odpowiednio nawilża wymagające partie twoich dłoni. NIVEA – ACH!


Sam fakt, że od męczącej pracy w biurze i dość częstych podróży kremy do rąk schodzą mi jak ciepłe bułeczki oznacza, że moje dłonie wymagają odpowiedniej pielęgnacji. Cieszy mnie fakt, że NIVEA pomyślała i o tym :D


Krem ma subtelną delikatną wręcz niebiańską konsystencję – co przekłada się na błyskawiczne przenikanie w głąb ;) Rewelacyjna prędkość nie sprawia mi przykrości i nie przedłuża czasu pracy :D 


Genialny zapach unosi się dość długo w powietrzu, a kiedy lecę do DYREKTORA z dokumentacją, moje palce nie odbijają się na eleganckich formularzach :D


Kiedy wyciągam z bankomatu moją marną wypłatę – na pieniążkach również nie pozostawiam śladów :D Same zalety! A najlepsze jest to, że krem fantastycznie regeneruje moje dłonie i jest rozchwytywany przez wszystkich członków mojej rodziny oraz znajomych z pracy :)
Już 3 moje koleżanki z pracy zakupiły sobie to cudo – i Ja również kupię ponownie kiedy tylko dobiegnie końca mój :)


Pozdrawiam!
Nivea – dziękuję!

5 komentarzy:

  1. Pisałam już na kilku blogach, że bardzo podoba mi się jego opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go, ale bardzo mnie ciekawi. Jak gdzieś dorwę to zdecydowanie wrzucę do koszyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, że nie zostawia tłustych śladów na ważnych dokumentach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi działanie bardzo odpowiada, piekny zapach i wygodne opakowanie to kolejne plusy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nivea products are awesome.

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home/

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...