About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


niedziela, 29 grudnia 2013

CZEKOLADKI CHOCOLISSIMO! - Moja wygrana w konkursie : )

Jakiś czas temu brałam udział w kolejnym konkursie na IBEAUTY.PL – i oto moja już druga wygrana :)
Konkurs WYGRAJ ŚWIĄTECZNE
CZEKOLADKI CHOCOLISSIMO!

 


Szczerze tak jak poprzednim razem nie spodziewałam się, że „wygram”. : )
To jest niesamowite, że moją kreatywność potrafią docenić – e-e źle to ujęłam : )
W końcu ktoś docenił moją kreatywność – teraz brzmi lepiej prawda? : D
No to szybciutko się Wam Kochani pochwalę – jakie piękne czekoladki wygrałam : )
 

To , że piękne to nic w porównaniu z tym jak ( smakowały ) : D
Niebo w gębie- to takie płytkie prawda? Ale nie wiem jak innymi słowy mam ująć te znakomite czekoladki, które rozpływały się nam wszystkim w ustach i tylko kłóciliśmy się – kto zje jaką część : D
 

Zabawa z układaniem była przednia – ale lepsza z jedzeniem.
Mimo, iż plany miałam takie – „ Wypakuję, ułożę, położę – i niech sobie chwilkę poleżą” – to plany zostały zrujnowane – szybciej niż zdążyłam zrobić zdjęcia : ) Ale Dzięki Bogu udało się ująć kilka zdjęć opakowań i renifera z czekoladek :)
 

Chyba nie zaprzeczycie, że ładny on nie jest ? :D A gdybyście go skosztowały :D Uuuuu taki prawdziwy RENIFER! ;)

Dziękuję Jury, które mnie wybrało do tej „słodkiej” nagrody : )
 

I dziękuję za docenienie kreatywności „językowej” Zebry :*:)
  




4 komentarze:

  1. Ale cuda! Prezentują się fenomenalnie! :-*
    Znając siebie to zrobiłabym to samo co Ty -
    "wystawię żeby postały", a za chwilę "chaps" :D
    Oj pyszności moje :-*
    A efekt 3D prezentuje się fantastycznie :-*


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  2. ojej ale Ci zazdroszcze, piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No było czego było ;)))))

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...