About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


poniedziałek, 25 stycznia 2016

Vellie Cosmetics. Natural Oils Of The World - Żele pod prysznic [Marula, Argan ,Macadamia, Tea tree oil antibacterial, Abyssinian]




 Właśnie wróciliśmy ze stoku, jestem wykończona, ale na szczęście mam na tyle siły aby zaprezentować Wam serie żeli do kąpieli od Vellie Cosmetics. I no nie byle jakich żeli. Zapraszam na kilka słów – warto się zastanowić nad tymi produktami. 



Kiedy otrzymałam paczkę od V.laboratories pomyślałam sobie.. „Boże będę je testować chyba przez pół roku.” Ale tak się nie stało, do testowania włączyła  się rodzina, i jesteśmy na mecie :]


Dobra, bez zbędnego gadania zapraszam :]

Wszystkich pięciu bohaterów widzicie na zdjęciu głównym. Pośród nich jest tylko jeden, który potrafi się dość mocno wyróżnić. Już wiecie o którym żelu mowa?
Ale nie od niego rozpoczniemy :]

Jak wiadomo w obecnych czasach gdzie nie spojrzymy tam widnieje napis – z olejkiem. Bez znaczenia jaki to olejek napis widnieje. Olejki używamy do ciała, do włosów, do twarzy i paznokci. Jedni wolą formę indywidualną czyli po prostu tak zwany „rasowy” olejek. A inni mieszaną. Czasem sama dodawałam różne olejki np. do kremu.  Lubię i już :]

Co mogę napisać o wszystkich to napiszę już tutaj.
Wszyscy bohaterowie dzisiejszego wpisu, prezentują się dostojnie i elegancko. Każdy z nich ma pompkę (aplikacja żeli rewelacyjna) – która świetnie współpracuje z człowiekiem, nie zacina się i wydobywa nam tyle żelu ile nam potrzeba w danej chwili. Każdy z nich ma piękną grafikę, która nie da się ukryć przyciąga spojrzenie. Dla mnie grafika prezentowana na tych żelach jest po prostu bajkowa. Na każdym widnieje dobrze widoczny skład, i możemy sobie wybrać taki jaki potrzebujemy. A i jeszcze jedna ważna rzecz – każdy żel jest o pojemności 500ml :D

Zaczynamy.
 



Pierwszy bohater to Vellie wzmacniający żel pod prysznic z olejem macadamia

Producent:

Wzmacniający żel pod prysznic przeznaczony do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry, również skóry wrażliwej. Doskonale oczyszcza skórę, nie wysuszając jej. Delikatna formuła pozostawia skórę gładką i nawilżoną. Dodatkowo pozostawia delikatny, ochronny film. Zapewnia uczucie czystości i świeżości przez 24/h. Posiada przyjemny zapach.

Składniki aktywne:
- Gliceryna: hydrofilowa substancja nawilżająca,
- Panthenol (prowitamina B5): pielęgnuje, łagodzi podrażnienia, regeneruje uszkodzony naskórek a także podwyższa wilgotność skóry i uelastycznia ją,
- Olej macadamia: doskonale nawilża i odżywia skórę; wzmacnia i nadaje elastyczności.



To cudo jeszcze testuję, ale już śmiało mogę się na jego temat wypowiedzieć.  Zacznę od tego, że pierwszym żelem który testowałam sama był żel z olejem abisyńskim [ wygładzający ] – który pokochałam od pierwszego momentu.  Ale ten żel swoim zapachem kusi już po otwarciu buteleczki. No nie da się normalnie nie wypróbować, kiedy ten przystojniak stoi na łazienkowej półce. Napisałam to tylko dlatego, że moja szwagierka i jej mąż kiedy przyjechali i zobaczyli co to tak ładnie wygląda, od razu musieli wypróbować na dłoniach. A kiedy wyszli od razu poczułam, że rąk nie myli mydłem tylko MOIM żelem pod prysznic. No cóż, szwagierka zaraz po wyjściu od nas pojechała szukać tego cuda w sklepie :] Ten żel to normalnie owocowy zawrót głowy! Nie dość, że wykonuje powierzone mu zadanie, czyli oczyszcza i pozostawia skórę świeżą i pachnącą to jeszcze wzmaga łaknienie świeżych owoców. W przeciwieństwie do żelu wygładzającego – ja czuję go na skórze długo po wyjściu z wanny. Nie ucieka, nie traci się. Ale z tego co wiem, każdy ma inne PH skóry i u jednych zapach utrzyma się długo, a u innych w ogóle się nie utrzyma. U mnie jest cudownie. Po kąpieli pozostaję otulona pięknym owocowym zapachem. Kochani, dla mnie on jest owocowy ale dla Was może zupełnie z czym innym się kojarzyć. Jeśli go mieliście, napiszcie jaki to dla Was zapach :] Jestem ciekawa :]


Wracając do żelu: Świetnie się pieni, a konsystencja jest delikatna i kremowa. Tak naprawdę nie ma potrzeby używania balsamu do ciała. Ale jeśli ktoś lubi to śmiało może to zrobić. Moja skóra po użyciu tego żelu czuje się dobrze zregenerowana i odpowiednio nawilżona. Sądzę, że jeszcze nie raz pojawi się w moim domu.
Jest super!






Vellie wygładzający żel pod prysznic z olejem abisyńskim

Producent:
Wygładzający żel pod prysznic przeznaczony do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry, również skóry wrażliwej. Doskonale oczyszcza skórę, nie wysuszając jej. Delikatna formuła pozostawia skórę gładką i nawilżoną. Dodatkowo pozostawia delikatny, ochronny film. Zapewnia uczucie czystości i świeżości przez 24/h. Posiada przyjemny zapach.
 Składniki aktywne:
- Gliceryna: hydrofilowa substancja nawilżająca,
- Panthenol (prowitamina B5): pielęgnuje, łagodzi podrażnienia, regeneruje uszkodzony naskórek a także podwyższa wilgotność skóry i uelastycznia ją,
- Olej abisyński: zawiera wyjątkowo dużo kwasu erukowego, który wpływa korzystnie na skórę; bogaty w omega-6 i omega-9, Tocopherole i fitosterole doskonale nawilża i wygładza skórę.



Ten  żel testowałam Ja!
Dziewczyny… Kiedy rozpoczęłam zabawę z tym żelem, już miałam ochotę Wam napisać jak bardzo jego zapach przypadł mi do gustu. Ten zapach kojarzy mi się z piękną wiosenną łąką. Ale spokojnie nie drażni noska :] Jest bardzo subtelny i delikatny jednakże dla mnie osobiście jest to zapach pięknych kwiatów.  Bardzo dobrze oczyszcza ciało i bajecznie można się zrelaksować podczas kąpieli. Oj wyobraźcie sobie zmęczoną wręcz padnięta Zebrę po intensywnym dniu na stoku… Kiedy przyjeżdża do domu, otwiera drzwi do łazienki a tam… A tam czeka na nią piękny, przystojny – świetnie pachnący żel :] Jaki cudny relaks mam z nim to wiem tylko Ja ;] Uwielbiam kiedy rozprowadzam go po ciele, uwielbiam czuć jego piękny zapach. Ale co zauważyłam… Ten żel naprawdę działa wygładzająco! Tak Kochane kobietki działa! Po depilacji kiedy nałożę na nóżki żel, czuję taką gładkość jakbym miała nóżki niemowlęcia. TAK! – Sama byłam mile zaskoczona, że żel dosłownie wygładził moją skórę w 100%. Nie dość, że pięknie wygląda, doskonale oczyszcza, tuli zmysły swoim zapachem to jeszcze cudownie wygładza.


Czy można chcieć czegoś więcej od żelu do kąpieli? Ja nie potrzebuje niczego więcej. W 100% spisał się na medal! Moja ocena dla tego żelu to +6! Polecam! Warto wypróbować, bo cena fantastyczna około 10zł!



Vellie regenerujący żel pod prysznic z olejem marula

  Producent:
Regenerujący żel pod prysznic przeznaczony do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry, również skóry wrażliwej. Doskonale oczyszcza skórę, nie wysuszając jej. Delikatna formuła pozostawia skórę głądką i nawilżoną. Dodatkowo pozostawia delikatny, ochronny film. Zapewnia uczucie czystości i świeżości przez 24/h. Posiada przyjemny zapach.
 Składniki aktywne:
- Gliceryna: hydrofilowa substancja nawilżająca,
- Panthenol (prowitamina B5): pielęgnuje, łagodzi podrażnienia, regeneruje uszkodzony naskórek a także podwyższa wilgotność skóry i uelastycznia ją,
- Olej marula: posiada 4x więcej witaminy C niż pomarańcze, zawiera kwasy tłuszczowe 0mega-9, witaminę E oraz flawonoidy; działa nawilżająco i wygładzająco, doskonale renegeneruje a także poprawia elastyczność skóry.



Ten  żel testowała moja mama. Delikatny i dobrze myjący żel o białej kremowej konsystencji. Bardzo dobrze się pieni i świetnie oczyszcza ciało. Lubię żele z pompką to też już za to duży plus. Bardzo przyjemny zapach, który tylko na chwilę po wyjściu z łazienki utrzymuje się na ciele. Nie podrażnia nie wysusza i nie uczula. Pojemność 500ml wystarcza na długo. Nawet podczas codziennej higieny nie zdążyłam go jeszcze wykończyć do samego dna :] 


Jeszcze 1/3 butelki mi pozostała.  Cena bardzo przystępna jak za taką pojemność około 10zł. Polecam, żel spełnia swoje zadanie.

Vellie nawilżający żel pod prysznic z olejem arganowym

 Producent:
Nawilżający żel pod prysznic przeznaczony do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry, również skóry wrażliwej. Doskonale oczyszcza skórę, nie wysuszając jej.Delikatna formuła pozostawia skórę głądką i nawilżoną. Dodatkowo pozostawia delikatny, ochronny film. Zapewnia uczucie czystości i świeżości przez 24/h. Posiada przyjemny zapach.
Składniki aktywne:
- Gliceryna: hydrofilowa substancja nawilżająca,
- Panthenol (prowitamina B5): pielęgnuje, łagodzi podrażnienia, regeneruje uszkodzony naskórek a także podwyższa wilgotność skóry i uelastycznia ją,
- Olej arganowy: bogaty w NNTK - niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe w tym kwas oleinowy - omega-9; idealny składnik do skóry suchej, podrażnionej i zniszczonej, działa nawilżająco oraz wygładzająco.




Ten żel testował mój mąż.
Konsystencja średnio gęsta. Zapach bardzo przypadł mi do gustu. Żel bardzo dobrze oczyszcza ciało. Po kąpieli nie miałem potrzeby nakładania balsamu. Żel nie wysuszył ani nie podrażnił.  Fajnie się pieni.  Szkoda tylko, że zapach  najbardziej czuć podczas kąpieli, po wyjściu z wanny szybko ulatnia się ze skóry.



Naprawdę szkoda, bo żel który testowałem spisał się świetnie. Polecam szczególnie mężczyzną. Po użyciu tego żelu, szybciej można wskoczyć pachnącym do łóżka, bo nie musimy nakładać innych mazideł ;] < - ekm no tak mój mąż nie kładzie się spać tylko wskakuje do łóżka ;] he he he he …. 



 Ostatni z piątki :]

Vellie żel myjący do ciała z olejkiem z drzewa herbacianego

 Producent:
Żel myjący do mycia twarzy i całego ciała przeznaczony dla osób ze skórą normalną i wrażliwą. Dokładnie oczyszcza skórę nie zmieniając fizjologicznego odczynu pH skóry. Formuła wzbogacona o olejek z drzewa herbacianego, który znany jest z działania antybakteryjnego, przeciwgrzybicznego oraz antyseptycznego. Działa łagodząco i przeciwzapalnie. Przyjemny, uspokajający zapach działa uspokajająco na organizm. Doskonale łagodzi napięcia i zdenerwowanie.



Żel testowany przez cała rodzinę Zebry.
Ale wypowiem się Ja. Nie używałam tego żelu do kąpieli – bo jakoś zapach nie przypadł mi do gustu. Dla mnie jest zbyt intensywny i ja wyczuwam „aptekę”. Zdania pośród nas są podzielone, bo tylko ja odczuwam taki dziwny zapach. Mąż jest zadowolony i kiedy wykończył już swój żel z olejem arganowym jak z automatu zaprzyjaźnił się z tym przystojniakiem, który na tle pozostałych czterech wyróżnia się nie tylko działaniem ale i wyglądem zewnętrznym. Jak widzicie ma białą pompkę.




 Kochani, ten żel z olejkiem drzewa herbacianego ma działanie antybakteryjne. I mój syn uwielbia myć nim dłonie. Jak sam twierdzi – żadna bakteria nie przeżyła ;] Czy tak jest naprawdę tego nie wiem, ale sądząc po intensywności zapachu chyba ma rację. Mąż tym żelem oczyszcza również twarz, nie stwierdził żadnych podrażnień ani wysuszenia skóry. Ja tak jak wspomniałam nie używam żelu do kąpieli – jedynie myję nim dłonie.
Każdy z nas ma inne odczucia co do tego żelu. Jak sami widzicie, ile głów tyle słów :]
Ja polubiłam te co używałam, i sądząc po opinii mojej rodziny chyba z każdym bym się polubiła. A żel antybakteryjny? Patrzmy na działanie a nie na zapach. Zawsze powtarzam, że działanie się liczy, a jeśli jeszcze zapach przypadnie nam do gustu to już jest wspaniale :]



Dziękuję V.laboratories za możliwość testowania tych przyjemniaczków.
http://www.vlaboratories.pl/pl/

Cena żeli jest kosmicznie niska, dlatego nie żałujcie sobie, po prostu je wypróbujcie. Około 10zł.



 





22 komentarze:

  1. Świetnie się prezentują te żele, jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie się prezentują! Jeszcze ich nie poznałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają ciekawie :) sama teraz męczę pistacjowy Dove i już mam go dość, a ten się dalej nie kończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusisz :-) . Z chęcią wypróbuję wzmacniający żel pod prysznic z olejem macadamia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie też bym wypróbowała jeden z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie zapach również nie ma znaczenia , gdy dany kosmetyk sprawdza się idealnie . Jak to się mówi najgorszy lek najlepiej leczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę je pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ;) do tego świetna cena, trzeba będzie poszukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądają zachęcająco! uwielbiam kosmetyki z pompkami!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezentują się wszystkie bardzo dostojnie, no i cena mnie zaskoczyła! Oczywiście mega pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Opakowania bardzo na tak:) Samych produktów niestety nie miałam. Jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o nich; muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zestaw, też taki chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. również dostałam je, ale poczekam aż zużyję do końca i dopiero zrecenzuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Right here is the right webpage for anyone who wants to understand this topic.
    You understand a whole lot its almost hard to argue with you (not that I actually would want to...HaHa).
    You definitely put a new spin on a topic which has been written about
    for years. Great stuff, just excellent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Such words are honey for my heart. It is a pity that you are anonymous because I would like to know your name or nickname :) Thank you!

      Usuń
  17. I precisely desired to thank you so much again. I am not sure the things that
    I would've taken care of without the basics shown by you on that topic.
    It previously was an absolute fearsome dilemma in my opinion, but coming across the very expert tactic you treated the issue took me to jump over
    gladness. I am grateful for this information and sincerely hope you are aware of
    an amazing job you were getting into instructing people via a blog.
    I know that you haven't got to know all of us.

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...