About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


środa, 24 maja 2017

Rumunia/ Bułgaria – czyli Kochanie zabieram Cię na kilka dni :



Nie ma to jak wrócić po ciężkim dniu pracy i usłyszeć od mężusia – Kochanie w przyszłym tygodniu załatw sobie wolny czas, minimum 9/10 dni.
Pytam – PO CO? Czyżby chodziło o gniazdko?
Nie :] Tym razem coś o czym powiedzieć Ci nie mogę.
No to udało się ubłagać urlop wsiedliśmy w samochód z bagażami – (czułam że gdzieś jedziemy) – myślałam, że nad POLSKIE MORZE a tu co przygotował dla mnie mąż?


Kto mnie obserwuje na INSTA ten wie, kiedy gdzie byłam i co robiłam :] A dla tych którzy nie mają INSTA proszę bardzo – zdjęcia na które czekaliście :]
Miłego oglądania i wszystkiego dobrego życzę!:)

RUMUNIA :)

Wiecie, że uwielbiam i pasjonuję się robieniem zdjęć podczas jazdy – szczególne zamiłowanie mam do ULIC – kocham STREET FOTO J
 

BUŁGARIA :]
Byliśmy również w Budapeszcie :]
To na tyle – miłego dnia i wszystkiego dobrego od zapracowanej Zebry :]

10 komentarzy:

  1. Kochana w sierpniu wraz z zaprzyjaźnioną parą ruszamy na 10 dni do Rumunii (po jednym noclegu w każdą stronę) i Bułgarii (tam tydzień). Już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Bułgarii to bym pojechała chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama bym sie z przyjemnością wybrała w te piękne miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te z miałam wycieczkę z narzeczonym do Bułgarii. Jechaliśmy przez Rumunię i byłam zachwycona widokami! A Bułgarię uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia i z pewnością niesamowite wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał, fantastyczna wyprawa! :)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...