About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


poniedziałek, 18 listopada 2013

Farba od firmy Marion - już na moich włosach :D



W ramach współpracy z firmą MARION – otrzymałam farbę do włosów

Natura Styl 692

PLATYNOWY BLOND
Właśnie w obecnej chwili,chcę Wam ją przedstawić bliżej.


Oto farba ; ) i wszystko co było wewnątrz

Jak same widzicie, wewnątrz znalazła się również KURACJA Z OLEJKIEM ARGANOWYM


Może zaczniemy od początku : ).
Przygotowanie gotowej farby do włosów trwało 3 minuty : )
Zapach, jaki wydobywał się po „złączeniu” saszetki z butelką( utrwalaczem ) był oszałamiający !!!
W życiu nie czułam takiego zapachu farby – bardzo ale to bardzo mi się podobał.

Farba gotowa, to też mój mąż zabrał się do pracy i efektem była „ wielka plątanina” na głowie ; )

Farbę trzymałam tak jak wskazał producent na opakowaniu : )
Po spłukaniu farby – ta dammmmm! 

Moje mokre włosy
 

A tu kilka minut po samoistnym przesuszeniu : )
Oczywiście, zastosowałam ten magiczny olejek do włosów – a jest to mój  pierwszy raz kiedy to otrzymałam farbę z tego typu kuracją – PIĘKNIE PACHNĄCĄ! 

Nie wyszedł platynowy blond – ale nie mógł wyjść – gdyż nie wspomniałam firmie – iż 1 opakowanie to na moją „głowę” za mało ...
- TO TYLKO MOJA WINA –




Jak oceniam farbę?
Oceniam ją na 6+ - dlaczego?
+ Świetny zapach farby !!!
+ Łatwe rozprowadzenie
+ Nie wysusza włosów
+ W żaden sposób ( w moim wypadku ) – nie obciążyła włosów


+ Na żywo naprawdę ciekawy kolor pojawił się na moich włosach – aparat nie jest w stanie tego oddać w 100%



No same zobaczcie jak się to wszystko pięknie prezentuje : )

DZIEWCZYNY !!! – JESTEM BARDZO ZADOWOLONA Z EFEKTU, KTÓRY OTRZYMAŁAM NA „WŁOSACH!”
 

Na dniach będzie recenzja innych niespodzianek z paczki od MARION : D



Bardzo serdecznie dziękuję firmie MARION za możliwość przetestowania farby – oraz za bardzo, ale to bardzo miły kontakt  z obsługą.

http://www.marionkosmetyki.pl

Jeszcze jedno – bardzo cieszę się z tej współpracy


Lecz moja  opinia nie jest od tego zależna.
Nikt na mnie nie naciskał aby opinia była pozytywna – i nigdy w życiu nie pojawi się na tym blogu żaden produkt – na który „ktoś” będzie kładł nacisk TYLKO POZYTYWNEJ OPINII.




Opiniuje tylko szczerze – i bez ograniczeń !
Bo Zebra jest tylko jedna ; ) 



Farby do włosów i inne kosmetyki możecie zamówić TUTAJ


                                                 POLECAM-POLECAM-POLECAM


Farba do włosów Natura Styl

Trzy nowe, modne kolory!

Odkryj naturalne piękno! 19 supertrwałych i naturalnych kolorów w wygodnej butelce z aplikatorem, dzięki której farbowanie jest bardzo łatwe i przyjemne!

Natura styl - 19  pięknych Kolorów Natury:

  • 610 - Głęboka czerń
  • 620 - Ciemny brąz
  • 621 - Orzechowy brąz
  • 622 - Palona kawa
  • 623 - Czekoladowy brąz
  • 630 - Intensywny burgund
  • 640 - Ciemny kasztan
  • 641 - Kasztanowy brąz
  • 650 - Mahoń - NOWOŚĆ
  • 651 - Ciemna wiśnia
  • 671 - Rubinowa czerwień
  • 672 - Winna Czerwień - NOWOŚĆ
  • 675 - Miedź
  • 676 - Miedziany bursztyn - NOWOŚĆ
  • 690 - Ciemny blond
  • 691 - Naturalny blond
  • 693 - Opalizujący blond
  • 694 - Popielaty blond
  • 692 - Platynowy blond

Zalety produktu Natura Styl:

  • Trwały efekt
  • Doskonałe pokrycie siwych włosów
  • Naturalne składniki: proteiny jedwabiu i keratyna chronią i odżywiają włosy
  • Butelka z aplikatorem - łatwość i wygoda użycia
  • Innowacyjna formuła
Proteiny jedwabiu oraz keratyna odżywią i wzmocnią strukturę włosów oraz nadadzą im olśniewający połysk. Działają łagodząco i zmiękczająco oraz doskonale nawilżają i odżywiają. Posiadają właściwości ochronne. Ponadto poprawiają mikrokrążenie podskórne, redukują rozkład kolagenu oraz spowalniają starzenie się skóry. Specjalnie opracowane receptury farb zostały dodatkowo wzbogacone gliceryną, która posiada właściwości zmiękczające i nabłyszczające włos.

Produkt składa się z :

  • Farby w saszetce (nr 1) - 40 ml,
  • Utrwalacza w wygodnej buteleczce z aplikatorem (nr 2) –  40 ml,
  • Rękawiczek

13 komentarzy:

  1. the result looks great:) thanks for sharing this review.
    lots of love xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor, masz mega loczki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. O tak! Bardzo polecam !!!! Moje włosy są z niej rewelacyjnie zadowolone! :))

      Usuń
  4. Ja używałam szamponetki marion i powiem że spodobał mi sie jej efekt, włosy były miękkie i błyszczące. Jednak jak to szamponetka efekt krótki ;)
    Zapraszam do mnie , bo wiem że chciałaś dowiedzieć się czegoś o olejowaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiczko już do Ciebie idę :)
      A co do Marionu - jestem z farby naprawdę zadowolona - a niebawem będę testować inne cuda od Marion :)

      Usuń
  5. Ja daję swoim włosom odpocząć od farbowania, ale olejek arganowy zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A olejek jest to prostu super - a zapach powala na kolana! :)

      Usuń
  6. Lovely hair colour. Seems like a really good product

    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przydatny blog :)
    może obserwacje ?
    zapraszam i pozdrawiam : stylerefoulee.blogspot.com:>

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam kiedyś farbę z tej firmy w kolorze kasztanowym. Kolor wyszedł fajny ale aplikacja - masakra! Konsystencja strasznie rzadka wręcz lejąca... Nigdy więcej.

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...