About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


środa, 19 listopada 2014

KOBAKO – DLA MNIE NUMER 1

KOBAKO – dla mnie TO:
K – kochaj
O - ogromnie
B -bardzo
A - autentycznie
K - kochaj
O – oczywiście !!!
"BOURJOIS Kobako dezodorant spray Orientalna kompozycja o charakterze kwiatowo-skórzanym
Bourjois Kobako to jeden z pierwszych zapachów tej marki, zainspirowany sztuka japońska. Typowo orientalna kompozycja o charakterze kwiatowo-skórzanym doskonale podkreśli wyjątkowość wieczornych spotkań przy kolacji w ekskluzywnych restauracjach lub stanie się idealnym dodatkiem do specjalnych okazji."


Kobako znam już od dziecięcych lat,  nigdy nie zapominam o tym zapachu. Nigdy mu nie powiem NIE.
Zawsze będzie bliski memu sercu, zawsze będę mile o nim myśleć.

Kochane, jeśli szukacie zapachu który można by rzec { nigdy się nie kończy}, za rozsądną cenę – to z czystym sercem polecam KOBAKO! Zakupiłam go na portalu STREFAURODY – razem z innymi kosmetykami, ale powoli.
Mam tak ciężką rękę, kiedy pisze te słowa … Naprawdę nie wiem jak mam go opisać. Bo wiecie jak jest mej  MIŁOŚCI nie ogarnie jedno słowo KOCHAM!
Zapach…. Który ubóstwiam, ubóstwiam ponad wszystkie inne. Szczerze przyznam się, że gdybym miała wybór jaki zapach ma być ze mną na całe życie? Odpowiem KOBAKO. Wiem, że pewnie kiedyś by mi się znudził, ale używam go już tyle lat ( nie codziennie ) i do tej pory go łaknę i pragnę :]

Jest tak długotrwały, że nawet na drugi dzień moje ubrania są otoczone tym pięknym zapachem. Ha! Mało tego, szal na który psiknęłam jeden raz czuję do dziś, a mija już troszkę czasu :]

+ CENA? WSPANIAŁA! ZASŁUGUJE NA DUŻO WYŻSZĄ KWOTĘ
+ STAŁA GRAFIKA OPAKOWAŃ – ZA CO PLUS
+ DŁUGO PACHNIE – BARDZO BARDZO DŁUGO!
+ PIĘKNY ZAPACH – genialny :”]
 

Ach och – ma miłości, któż mi Cię nie zazdrości???!!!
Portal STREFAURODY – polecam – CENA

 13.80 zł  13.30 zł
*TUTAJ*

I want more and more and more !!!

7 komentarzy:

  1. Hmmm ciekawe czy mi też by tak podpasował :) ale jak jest tak trwały to wielki plus :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tego zapachu, szkoda że go trochę dokładniej nie opisałaś ;) Opakowanie ma całkiem ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda ,że online nie można sobie powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie znam nawet tej nazwy,nie mniej jednak chętnie bym go obwąchała:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakbym go zobaczyła to raczej by mnie nie skusił, ale przez Twoją recenzję zaczynam go pożądać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także uwielbiam ten zapach. Jest to najczęstszy prezent jaki otrzymuję od mojego chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niucham przez monitor i zżera mnie ciekawość :)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...