About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


wtorek, 2 grudnia 2014

Panda na paznokciach i przypomnienie o Świątecznym ROZDANIU :]


Wiem, że mamy grudzień i mani nie jest na czasie, ale co mi tam! :]
Kocham bawić się lakierami. Tym razem wyczarowałam pandę :] Czy mi się udało – ocenę pozostawiam wam.


Malowałam ją długo, pędzelkami [różnymi].

Do malowania wykorzystałam mojego czarnego ulubieńca Golden Rose – od
Beauty Styl.


A wiecie że w BEAUTY STYL – dziś właśnie drugiego grudnia jest DZIEŃ DARMOWEJ DOSTAWY?! : )

www.beauty-styl.pl/sklep/
______________________
Pędzelki, które wykorzystane zostały do namalowania pandy pochodzą od Salvano.
 

Jak wam się podoba moja własnoręcznie namalowana panda? :]

Przypominam o rozdaniu:]
Wiem, że niektórzy z Was mają problem z formularzem, ale system wymaga zalogowania się i może to jest główny powód? W każdym razie, już wielu osobom przesłałam formularz na e-mail, dlatego jeśli macie ochotę wziąć udział w ŚWIĄTECZNYMROZDANIU a nie widzicie formularza – dajcie znać na e-mail. Prześlę go i po problemie :)

http://zebratestuje.blogspot.com/2014/11/swiateczne-rozdanie-zapraszam.html



25 komentarzy:

  1. Wpadły !!! Wszystko co ma pande jest słodkie u cudowne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale słodkie ;-) aż mam ochotę na takie paznokcie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne :D Super mani, takie pozytywne - idealne na tę zimową aurę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka świetna panda :D Ale pazurki to masz wyczepiste :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda ta panda na Twoich pazurkach, ale ja nie mam takiego talentu, zresztą teraz to nawet chęci nie mam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cute nails and you got some fun products to try out

    OdpowiedzUsuń
  7. słodkie!

    ________________________________________
    Nowości na grudzień.,czyli to co powinniśmy mieć w szafie !
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna panda, ja nie mam takich zdolności manualnych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty to zawsze pokazujesz coś mega oryginalnego :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszły ci lepiej niż jak ja bym miała je robić, już parę lat nie bawiłam się tak lakierami, mimo że zakupiłam specjalny przyrząd do robienia wzorków, to jakoś nie mam pomysłu od czego zacząć..

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę umiejętności zdobienia pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama będe pandę malować, słodka ta Twoja :) Zapraszam do mnie aktualnie misie a kilka dni temu sowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ta panda wyszła! Też sobie kiedyś tak paznokcie ozdobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz talent do pazurków :) i są takie piękne, że Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. i tak zostaniesz naszą ZEBRĄ :)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...