About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


wtorek, 22 grudnia 2015

V. Laboratories Odświeżający mleczny żel pod prysznic Vellie z kozim mlekiem



Za takie pieniądze pół litra żelu pod prysznic? Mogłoby się wydawać – nie warto..
I tu każdy kto w taki sposób podejdzie do tego żelu – popełni duży błąd.
Dlaczego?
Zaraz Wam wszystko opowiem…




Co dziś możemy kupić za 6zł? Czekoladkę? A może jakieś mydełko…
A Ja za te pieniążki zaprezentuję Wam 500ml fajnego dla ciała żelu. Ażeby było mało – z kozim mlekiem ;] Zakochałam się w tej kózce od pierwszej chwili. Czy to krem do buzi, czy żel pod prysznic życie Wam umili. Moi MILI :]


Dozowanie proste i przyjemne. Dozujemy tyle ile nam jest  w danej chwili potrzeba. A kiedy zakończy się przygoda z kózką, można odkręcić wieczko i wydobyć resztki żelu w mniej elegancki sposób ;]
Konsystencja delikatna kremowa – wspaniała. Świetnie się rozprowadza po ciele.
Co do piany – pieni się bardzo delikatnie, ale nie szkodzi :] Wybaczam za to, co robi dalej…
A co robi?
Dobrze oczyszcza skórę
Jest wydajny
Otula nie tylko ciało, ale i całą łazienkę swoim pięknym zapachem – który mnie po prostu zniewala
Delikatnie nawilża skórę – [w moim przypadku absolutnie nie wysuszył ani kawałka mojego ciała]
Dobrze odświeża
Nie pozostawia na ciele żadnego tłustego filmu
No i zapach, mam wrażenie, że jestem uzależniona od wszystkiego co pięknie pachnie. To znaczy, od wszystkiego co mnie potrafi uwieść zapachem :]


Znalazłam jeden minus w tym produkcie. Otóż po wyjściu z łazienki zapach na ciele powoli zanika… Szkoda, że nie utrzymuje się dłużej. Jednakże jak z automatu Wam powiem, nie jest to mocny minus ;] 

Bo jeśli chcemy, aby zapach był cały czas z nami – wystarczy, po kąpieli użyć kremu do ciała (tego).
Podsumowanie: Świetny produkt za super kasę  :]

V.Laboratories 3:0 dla Was :] Dziękuję.

http://www.vlaboratories.pl/pl/


12 komentarzy:

  1. To prawda, szkoda, że zapach nie jest trwalszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja chcę, po prostu chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kosmetyki z kozim mlekiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po takim opisie chętnie bym się skusila.

    OdpowiedzUsuń
  5. no powiem szczerze, że z chęcią po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja go kupie. Bo lubie wszystko z kozim mlekiem. No i ta cena:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i można mieć dobry produkt za niewielkie pieniądze? Można ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten żel i jestem nim bardzo zachwycona. Widziałam go w mojej biedronce, więc gdy mi się skończy to na pewno je zakupię. 6 zl za takie cudo to nie dużo :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam go ostatnio na zakupach i miałam kupić, ale niestety zrezygnowałam. Wrzucę do koszyka następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze go nie miałam, ale kiedyś chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...