About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


środa, 3 lutego 2016

ROMWE / WISHLIST



Witajcie.
Tym razem moje zamówienie z ROMWE przyszło bardzo szybko. Jednakże nie miałam czasu aby Wam pokazać, dlatego też robię to dopiero teraz. W sklepie ROMWE jest naprawdę bardzo wiele fajnych ciuszków, jednakże trzeba się dokładnie mierzyć, aby nie kupić czegoś małego. 




Ja zrobiłam błąd bo zamówiłam bluzkę która wydawała się być w porządku – a tu proszę…. W biuście za mała… :[ Grrr… Nie mam dużego biustu, ale pewnie w tamtej części świata mają zupełnie inne kształty ;]]]

 
A tak wygląda bluza, na którą jestem wściekła! Bo nie mam jak pomniejszyć biustu aby fajnie się prezentowała na mnie :P Wszędzie ok, tylko w  biuście za mała ;/





Dres na modelce prezentuje się zupełnie inaczej niż w rzeczywistości. Do spodni nie mam nic, nic im nie mogę zarzucić, ale góra na modelce odsłania minimum, a tak naprawdę kiedy się ją ubierze – odsłania się większa część brzuszka. Może młode dziewczyny, które lubią odsłaniać swoje ciała będą ZA – ja jednak jako żona i matka te części ciała odsłaniam jedynie dla męża, nie pod publikę. 

 

Gdybym wiedziała, że ilość materiału jest bardzo mała, i nie można zrobić z górą tego co robi modelka na zdjęciu – nie zdecydowałabym się na ten dres. Ale już nie ma odwrotu, więc  chyba tylko spodnie dresowe będą noszone po domu :P Bo w  dresach nie wychodzę na miasto ;] No chyba, że o 1 w nocy z psem ;]

Dobra, tak prezentuje się to co otrzymałam :]



A tu zapraszam na wishlistę z ROMWE – i miło będzie jeśli zechcecie co nie co kliknąć :]


Klik                 Klik                 Klik                   Klik 


 Klik                 Klik                 Klik                   Klik 



 Klik                 Klik                 Klik                   Klik 


 Klik                 Klik                 Klik                   Klik

 Klik                 Klik                 Klik                   Klik


Miłego dnia!
I dziękuję :]

14 komentarzy:

  1. Lubię jeansowe koszule,ale całkowicie gładkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cool tops

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że bluza zamała, a bardzo fajnie się prezentuje na modelce :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że ciuszki okazały się być inne niż na zdjęciach, mi najbardziej spodobały się torebki :).
    Poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana wyklikałam wszystko :) a co :))
    Faktycznie ta góra od dresu różni się znacząco od tej, którą prezentuje modelka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszcze fajne. Poklikalam wszystko grzecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. aż się boję czy to, co ja zamówiłam będzie ok! wymiary pasowały, ale kto wie..

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zamówienie ;) same ładne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, że bluzka okazała się za mała. Kochana poklikałam w linki z ubraniami i w większość linków z wish listy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. spódniczki cudne!! :) co do dresu to musiałabym sobie brzuch wyrobić, żeby w takim biegać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam ten ból kiedy kupie jakąś za małą bluzeczkę.... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy:)

    Poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana skoro dresy nosisz tylko po domu, to i w tej bluzie możesz śmigać w domku. A teraz poklikam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam taką samą koszulę,
    w cyckach się mieszczę :) ale jak chcę rękaw zawinąć to nie mogę bo mi się bicki nie miszczą

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...