About

♥contact with mezebratestuje@gmail.com>
_______BLOGUJEMY& TESTUJEMY I SZCZERZE OPINIUJEMY!!!________
__________________

ODWIEDZĘ KAŻDEGO KOMENTUJĄCEGO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI : )
__________________


Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Rejestracja do Avon jest bezpłatna., zostań konsultantką i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.


sobota, 30 kwietnia 2016

Intesa Energy Power Balsam po goleniu & Intesa Energy Power Woda toaletowa

No cóż, będę musiał się powtórzyć bo kolejny raz doświadczyłem piękna od INTESA.







Balsam po goleniu :
Balsam ma odpowiednią konsystencję i jest bardzo wydajny. Już odrobina rozprowadzona na skórze pozwala otulić całą twarz. Energy power dodaje takie siły, że cały dzień czuję się jak MŁODY BÓG ;] Delikatność balsamu powoduje, że moja skóra jest idealnie gładka i świeża. Balsam nie podrażnia a przecież skóra po goleniu jest narażona na wszelkiej maści podrażnienia. Ja sam często robię sobie krzywdę i jestem wdzięczny za ten balsam bo wspaniale łagodzi podrażnienia wynikłe podczas golenia. Moja żona czasem się śmieje, że chyba sobie będzie nóżki balsamować moim balsamem, bo skoro ja sobie go zachwalam to i Ona będzie zadowolona – tylko pozostaje kwestia męskiego zapachu ;]
REWELACJA – to słowo najlepiej odda to co chcę powiedzieć.




Woda toaletowa – istny szał! Jedno psiknięcie a energia na cały dzień gwarantowana. Zapach długo pozostaje na ciele, i miłe jest to że z czasem  ten zapach się nie zmienia. Tylko jego intensywność słabnie – ale i tak jest jednym z tych mocnych i trwałych wód toaletowych. Cóż więcej?
Mężczyźni! – Jeśli chcecie uwieść kobietę wypróbujcie zapachów INTESA. Miłe chwile z drugą połówką gwarantuje mąż Zebry :]


Edit: Dziewczyny, osobiście polecam kosmetyki dla mężczyzn INTESA. Wspaniały zapach, ektremalne działanie czy to balsamu czy świetnej pianki do golenia – Intesa wszystko ma na najwyższym poziomie. No nie ma się co dziwić INESA to Włoska marka a same wiecie jak to jest z mężczyznami z tego kraju ;] Przyciągają, pociągają a potem? – Najczęściej zostawiają ;] Oczywiście Wam nie życzę takich sytuacji – ale zapachy INTESA warte są bliższego poznania. 


POLECAMY!
ZebraZmężem!
 Recenzowano dla portalu Udziewczyn.plzapraszam :]


10 komentarzy:

  1. pierwszy raz slysze o tej marce ale sama chcialabym ja sprobowac powąchać :D kto wiem moze by mi sie spodobala i podsunelabym ja mojemu mezczyznie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiu, fiu, a to mnie mąż Zebry zachęcił do przemyślenia zakupu nowości dla mojego męża :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, widzę je po raz pierwszy
    Mój to się uparł na duet Nivea - Gilette, ale powoli go oduczam od tego

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią ten duecik zakupiłabym tacie na imieniny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. aż jestem ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć Zeberko. Ja trochę odbiegnę od tematu posta. Mam pytanie, na jakiej ulicy mam szukać noclegu, chcąc być blisko Parady Smoków w czerwcu? Możesz polecić jakiś niedrogi nocleg plizzzz. To my Żyłeczki; -)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie nie mam jak skomentować bo masz ten **** Disqus czy jak to się tam mówi.
      Nic nie polecę bo nie cierpię tego miasta. Przepraszam ale jedyne co znam w czym spędzałam czas jeszcze tutaj nie mieszkając na stałe to hotel Hotel Wyspiański i Sheraton czasem nocowałam w Qubus ;/

      Usuń
    2. a to szkoda ;( ale chodziło mi dokładniej przy jakich ulicach mam szukać noclegu,żebym miała blisko na tą paradę?

      Usuń
    3. Napisz do mnie na e-mail. Będzie łatwiej :) Pomogę :)

      Usuń
  7. Znam i polecam również PS piękne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń

*Please do not paste links to blogs* Dziewczyny nie wklejajcie co komentarz linków do waszych blogów - potrafię was znaleźć. :)

Włączona funkcja moderowania komentarzy pozwoli na zachowanie miłej atmosfery w tej sferze sieci.
Z uwagi na słaby zasób słów niektórych niewyżytych jednostek, ta funkcja będzie sprawdzała się rewelacyjnie. :)
* CZYTASZ? SKOMENTUJ - NIE CZYTASZ - NIE KOMENTUJ *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...